Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som har tips for å få inn chromlister i vinduslistene på Golf Mk1?

Trenger en liten fremgangsmåte.

Håper noen har noen tips og triks.

På forhånd takk for hjelpen.

Mvh Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter selv med å få dette til.

Det jeg har erfart hittil er at chromlistene er ganke mye greiere å ha med å gjøre visst du ligger de i varmt vann først.

Jeg har prøvd å sette i rutene med chromlisten i, men det var ikke så lett, så valgte å sette i rutene først, så prøve å få i chromlistene.

Jeg har no bestillt meg dette verktøyet og håper at det gjør jobben lettere.

http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=65_27&products_id=134

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åff!

Dette virket ikke å være særlig artig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter selv med å få dette til.

Det jeg har erfart hittil er at chromlistene er ganke mye greiere å ha med å gjøre visst du ligger de i varmt vann først.

Jeg har prøvd å sette i rutene med chromlisten i, men det var ikke så lett, så valgte å sette i rutene først, så prøve å få i chromlistene.

Jeg har no bestillt meg dette verktøyet og håper at det gjør jobben lettere.

http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=65_27&products_id=134

Hei du!

Funnet en bra teknikk? Skal starte med dette i dag..

Mvh Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd med det nye verktøyet enda. Så er spent på å høre hvorden det går med deg:) Lykke til, da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.