#1 Skrevet Mai 25, 2011 Hei Har sett mange "tuna" biler med gjennomsiktige slanger fra grill til luftfilter etc. Ser for meg at dette er slanger som ofte brukes i tre industrien på sponavsug, og som støvsuger slanger. (Det er gjennomsiktige slanger med metall ringer inn1) dere som vet hva jeg mener, hvor kan dette kjøpes meter vis? anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2011 Tesss, Hydroscan, og andre som fører slanger og kuplinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2011 takk. Noen som har kjøpt, og vet ca pris per meter på 75mm slange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2011 Tror det var 1,5 meter en kompis kjøpte og den kostet 500,- mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2011 Bor du i nærheten så skal du få gratis av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2011 hei John-Arne jeg bor i midt Norge, men har en bror som bor i Oslo. Hvor mye/lang slange har du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2011 hei John-Arnejeg bor i midt Norge, men har en bror som bor i Oslo. Hvor mye/lang slange har du da? Har noen hundre meter i div dimensjoner. Vi bytter hele lengder fra siloene selv om det er en liten plugg i en sving. Plastgranulat til kabler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...