#1 Skrevet Mai 25, 2011 Hei på min audi 1,6 har jeg en weber 32/36 forgasser. For å få denne til å passe på en ports innsug, har jeg en adapter plate. Dette funker bra, men spørsmålet mitt er som følger; Vil det ha mye å si å bruke et to ports innsug i stedet for en en ports med adapter plate, slik jeg bruker. Når jeg kjører bilen og andre trinnet på weberen kobler inn, er det ikke merkbart mere "futt". Vil dette bli beder med to ports innsug noen som har noen meninger/synspunkter omkring dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2011 ingen med synspunkter omkring dette? (Fant ett nytt to ports innsug til audi/vw 1.6 på ebay, beregnet på to ports weber, til ca en tusing, men usikker på om det vil medføre noen endring) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2011 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2011 Vet ikke, men jeg har innsug fra 85hk motor, dvs to-port. Trimkam, Weber 34 ett-ell-anna og GTE eksosmanifold med hemesnekra 2" eksos, merker GODT forskjell fra de originale 75hk! Ska kjøpe meg et pakningsett til gasser'n, fordi den er ikke helt med på andre-steget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...