#1 Skrevet Mai 25, 2011 Skal dra noen runder på Våler og trenger noen som kan sjekke spissinga etter jeg monterte coilovers. Noen som har slikt utstyr eller kan anbefale meg noen? Ringt litt rundt i dag men ingen har ledig time før om minst 3-4 uker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2011 Gutta på Samnøy pleier å kunne ta sånt på sparket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2011 Takk takk, da kontakter jeg de i morgen tidlig Sendte sms på nr som står oppgitt på nettkatalogen men regner ikke med de svarer på sånnt utenom arbeidstid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2011 Samnøy kunne ikke gjøre sånt men anbefalte Sommer og Hultström. Der fikk jeg time halv 8 på mandag 1400,- inkl mva fastpris var jo ikke noe å klage over det heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2011 Samnøy kunne ikke gjøre sånt men anbefalte Sommer og Hultström. Der fikk jeg time halv 8 på mandag 1400,- inkl mva fastpris var jo ikke noe å klage over det heller! Jepps, de pleier å få skvist inn dette. Har vært der flere ganger selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2011 Flottings! Slik info bør vi få på plass ett eller annet sted, gjerne med kontaktperson.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2011 (endret) Enig i det Jeg snakka med en hyggelig dame, fikk beskjed av de på Samnøy om å snakke med Fredrik, men han sto opptatt. Det løste seg likevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2011 Bilspesialisten i Våle er også å anbefale, mener de ligger i samme prisleie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2011 Steike, det ble forskjell ja! Nå håper jeg bare Svendsen er like god til å fikse eksos, biltemarør og sveis holdt til i dag.. Gleder meg til Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...