Verksted i Vestfold som kan justere spissing.. Haster!

Anbefalte innlegg

Skal dra noen runder på Våler og trenger noen som kan sjekke spissinga etter jeg monterte coilovers. Noen som har slikt utstyr eller kan anbefale meg noen? Ringt litt rundt i dag men ingen har ledig time før om minst 3-4 uker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta på Samnøy pleier å kunne ta sånt på sparket..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk, da kontakter jeg de i morgen tidlig :) Sendte sms på nr som står oppgitt på nettkatalogen men regner ikke med de svarer på sånnt utenom arbeidstid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samnøy kunne ikke gjøre sånt men anbefalte Sommer og Hultström. Der fikk jeg time halv 8 på mandag :D

1400,- inkl mva fastpris var jo ikke noe å klage over det heller!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samnøy kunne ikke gjøre sånt men anbefalte Sommer og Hultström. Der fikk jeg time halv 8 på mandag :D

1400,- inkl mva fastpris var jo ikke noe å klage over det heller!

Jepps, de pleier å få skvist inn dette. Har vært der flere ganger selv.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flottings! Slik info bør vi få på plass ett eller annet sted, gjerne med kontaktperson.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i det :) Jeg snakka med en hyggelig dame, fikk beskjed av de på Samnøy om å snakke med Fredrik, men han sto opptatt. Det løste seg likevel!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilspesialisten i Våle er også å anbefale, mener de ligger i samme prisleie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike, det ble forskjell ja! Nå håper jeg bare Svendsen er like god til å fikse eksos, biltemarør og sveis holdt til i dag.. Gleder meg til Våler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.