#1 Skrevet Mars 18, 2005 Er dette virkelig seriøst? Eller er det en gjengangs ting i det politiske miljøet i Haugesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2005 De få bombe trusslene som har vært her før har bare vært sprøyt.. så tviler på at det er seriøst denne gangen. Altså, panseret på bilen var ikke skikkelig lukket og plutselig var det ei bombe gi meg en 1000'en lapp så skal jeg gladelig åpne panseret for dem. Politiet har stått å rett opp og ned i 5 timer nå for å vente på forsvaret... latterlig spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2005 Ja, det jeg mente også. Virka litt vel hysterisk. Jaja, men man vet vel aldri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2005 Ta lærdom, kids.. senk bilen for å unngå dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2005 Hahahahahaha, den var så bra Mattis... Helt kongle faktisk... Men er det trygt og komme på treff i Haugesund da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2005 Helt kongle faktisk... Men er det trygt og komme på treff i Haugesund da? Helt trygt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2005 Hmm, dåkke har vel sett polo reklamen, så da hadde vel ikke skjedd noe om "bomben" gikk av Men men,.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2005 Du har helt seriøst for lite å gjør på Mattis.... men fint for oss andre på forumet som får en god latter pga det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2005 De få bombe trusslene som har vært her før har bare vært sprøyt.. så tviler på at det er seriøst denne gangen.Altså, panseret på bilen var ikke skikkelig lukket og plutselig var det ei bombe gi meg en 1000'en lapp så skal jeg gladelig åpne panseret for dem. Politiet har stått å rett opp og ned i 5 timer nå for å vente på forsvaret... latterlig spør du meg. Forstår godt ordføreren jeg... Han har i det siste fått drapstrusler... Så er det noen som har tuklet med bilen hans... Jeg kom da han stod å snakte med en politbil (politiet har vel skremt ordføreren) å etter en runde rundt markedet så hadde de stengt av..... Blir alltid litt overdramatisk med slike situasjoner , men bedre føre var Mattis : Du er seriøst syk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2005 Poloen til en kammerat ble tauet inn ( faren hans er purk ) de brukte den til å sammenligne med oppi motor rom for å se ette bomben. HEHE syke sattan - hva tror den ordføreren han er da ? Så akkurat at paneret mitt er åpent i første låsen - tror jeg må ringe purken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2005 Poloen til en kammerat ble tauet inn ( faren hans er purk ) de brukte den til å sammenligne med oppi motor rom for å se ette bomben. HEHE syke sattan - hva tror den ordføreren han er da ? Så akkurat at paneret mitt er åpent i første låsen - tror jeg må ringe purken. Han fikk drapstrusler SAMME dagen som da noen hadde tuklet med panseret... Å når en har fått drapstrusler i 2 år så er en sansyneligvis ikke så høy i hatten... Men det var Politiet så tok saken såpass alvorligt... De har nok manupilert ordførenen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2005 Er ikke det valg snart da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...