#1 Skrevet Mai 25, 2011 Hei! trenger nytt instrumentpanel til bilen min (a4 99mod 1.9tdi). hva må til for å skifte dette? kun en reprogramering av startsperre å kmstand? har nå instrumentpanel uten volt å oljetemp, kan jeg kjøpe ett slikt å få det til å virke? takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2011 bømp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2011 stjernetrekker og en tynn flat trekker... du byner med å ta av plastdekselet,der sitter det 2 stjerneskruer,derifra er det bare å vippe instrumentet ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2011 tatt de ut har eg jort mangen ganger lurer på reporgramering av startsperre å km stand eg å om nytt er "bolt on". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2011 ingen? irriterer meg alt viser feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2011 Ang. km stand så får du ikke gjort så mye. Eneste måten du får riktig km stand på er om det nye instrumentet har under 100km på seg (mener jeg å huske) og det kan KUN gjøres av Møller. Da bilen kobles opp mot en sentral maskin i Tyskland for å hente ut noen nøkler/koder. Er iallefall slik på B6 og nyere i følge diverse forum. Hvis det nye har gått lengre kan du jo prøve med en sånn enhet for å stille tilbake km standen. Startsperren skal vel ikke være noe problem? Jeg hadde en '95 1.6 hvor jeg prøvde instrumentpanelet i en '95 2.8l. Fungerte uten noe tull der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2011 om kilometer standen ikke er rett er jo ikke de så farligt, men bilen er jo en 99-00 modell så startsperren må vell kodes om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2011 Jeg er jaggu ikke sikker. Tok ett kjapt søk og de trådene jeg fant om å bytte ut instrumentpanel på B5 sa ikke noe om startsperren. Som sagt gikk det fint å bytte fra 95 til 95 iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2011 Jeg er jaggu ikke sikker. Tok ett kjapt søk og de trådene jeg fant om å bytte ut instrumentpanel på B5 sa ikke noe om startsperren. Som sagt gikk det fint å bytte fra 95 til 95 iallefall Okey, er ikke verre enn å høre med møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2011 Hvis du googler litt så finner du ut hvilken type startsperre den har, feks Immo 1, Immo 2 eller Immo 3. Da finner du også ut hvilke av disse som har instrumentpanelet som en aktiv del av startsperra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2011 møller skulle ha 5000 for bytta av inst. på a6 min. det var ink inst. de sa ikke noe om programering der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 29, 2011 okey, nytt kjøper jeg selv fra høgger eller evnt Ebay møller sko evnt ikkje ha mer enn 600kr for å omprogamere startsperren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 29, 2011 okey, nytt kjøper jeg selv fra høgger eller evnt Ebay møller sko evnt ikkje ha mer enn 600kr for å omprogamere startsperren Du får justert km stand men ikke hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 29, 2011 går de ann å benytte sjangsen å kjøpe instrumenpanel som har volt å oljetemp? har ikke min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...