Motorverksted i bergen og omegn?

Anbefalte innlegg

hei.

 

har noen her inne gode tips om verksteder i bergen og omegn som kan slipe, skifte og bytte ventiler, løftere kam aksling og alt anna som må gjøres når bilen begynner og høres ut som en gammel snekke ute på bølja blå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto 23 i Fyllingsdalen har levert kvalitetsarbeid for oss før hvertfall. God service og bra arbeid er min erfaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

auto23 har eg vert i kontakt med og dei måtte demontere før dei kunne gi meg noe som helst pris. men snakka om att de fort kunne bli litt smådyrt.. derfor vil eg gjerne ha fleire alternativer..

 

glemte og nevne att dette er til en hyundai h1 2002 mod 2,5tdi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten billigare å kjøpe ny bil da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. nei bilen e for god til og kastes.. har jo ikkje gått så langt (125tusen ca) og ikkje noke rust uten om bakluke. mye bil igjen for pengene her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, vurdert å fylle på litt olje kanskje? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiftet olje for 4tusen siden, til den oljen som ble anbefalt.. men har fiksa seg no.. fikk svigerfar med meg og skrudde litt en kveld og fikk tak i litt deler og slikt. så i løpet av helga regner eg med den er oppe og går igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.