#1 Skrevet Mai 25, 2011 Hei sann! Er det noen som har et bilde av golf 4 med Helios felger? Mvh Mr.Clown 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2011 Mener også å huske at det var en grønn Bora på Bugrun med Helios i fjor.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2011 PS da. Ikke PS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2011 Nydelig combo!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2011 Noen som har noen Helios til salgs? eller vet om noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2011 Ikke meninga å ødelegge tråden din, men må si jeg er svak for Omanyt felgene fra VW Tiguan på Golf 4 Helios så ikke feil ut det heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2011 Ikke meninga å ødelegge tråden din, men må si jeg er svak for Omanyt felgene fra VW Tiguan på Golf 4 Helios så ikke feil ut det heller Apsolutt ikke feil det der heller si ifra vis du kommer over 1 sett til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2011 Apsolutt ikke feil det der heller si ifra vis du kommer over 1 sett til salgs Fant disse her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2011 å faen nice tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2011 Ligger nesten hele tiden noen helios på wheel whores Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2011 Lå et sett på finn for ikke lenge sida til 13 lapper. Onamynth, altså. Siden jeg ikke har råd og dama ikke har Octavia Scout ennå synes jeg du skal kjøpe dem: ja :. EDIT: Finner de dessverre ikke lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2011 Ligger nesten hele tiden noen helios på wheel whores Bård Ja mulig det, men jeg føler ingen gidder å sende til norge? Lå et sett på finn for ikke lenge sida til 13 lapper. Onamynth, altså. Siden jeg ikke har råd og dama ikke har Octavia Scout ennå synes jeg du skal kjøpe dem: ja :. EDIT: Finner de dessverre ikke lenger. Faen det var dumt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2011 Sinnsykt flotte felger på golf 4!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2011 Lå et sett på finn for ikke lenge sida til 13 lapper. Onamynth, altså. Siden jeg ikke har råd og dama ikke har Octavia Scout ennå synes jeg du skal kjøpe dem: ja :. EDIT: Finner de dessverre ikke lenger. Disse? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27141418 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 25, 2011 Jepp. Eller så var det han i Sandnes som bare har dekkene igjen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 26, 2011 Disse? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27141418 Var jo billigere en de på ebay, samt at man kan selge dekkene. Hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 26, 2011 (endret) Hva er ET på Omanyt felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 26, 2011 Hva er ET på Omanyt felgene? Mener de er 9x19 et.40. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 26, 2011 Bra at jeg også har planer om nye felger, Bård. Litt hjelp fra denne tråden Håper du bestiller felger før meg så vi ikke kjøper like felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 26, 2011 Ikke meninga å ødelegge tråden din, men må si jeg er svak for Omanyt felgene fra VW Tiguan på Golf 4 Beautastic! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...