#1 Skrevet Mai 25, 2011 Jeg har en bekjent som er lei av og koste på luft fjæringa på allroaden sin. er det noen som vet om det går ann og bygge om til vanlig fjærings system, f.eks a6 multilink eller om man kan bytte ut belgene med fjærbein? på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2011 Kan han ikke bare kjøpe belger fra USA med livstidsgaranti? blir nok ikke noe dyrere det enn å bygge om. Blir jo fort litt påkost av og til med multilink også. Ellers så kan han jo bare kjøpe seg en vanlig A6 om han ikke vil ha luftfjæring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2011 Har sett ombyggingskit på Finn.no, hvor man bygger om til spiralfjærer som selvfølgelig er tilpasset til Allroad. Ligger ikke noe slikt ute der nå, men dette bekrefter i det minste at et slikt ombyggingskit finnes på markedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2011 Fant en guide til ombygging til coilovers, er samme prinsipp viss han vil ha vanlige fjærer: Her Edit: Her fant jeg ett sett med vanlige fjærer/dempere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/butikk/annonse?finnkode=17541650&folderId=580858 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/butikk/annonse?finnkode=17541650&folderId=580858 Var ganske dyrt det settet, 11000 svenske, pluss frakt, og moms.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2011 Fant en guide til ombygging til coilovers, er samme prinsipp viss han vil ha vanlige fjærer:Her Edit: Her fant jeg ett sett med vanlige fjærer/dempere Han skal bestille dette, dette settet var jo gull takk for svar alle sammen , mye bra bidrag :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...