Anbefalte innlegg

Har no dei siste dagane drevet og rensa kjølesystemet (nokon som hadde blanda blått og raudt : nei : ) Ettter at det var gjort sette eg inn ein ny termostat og hadde på ny frostvæske. Motoren blir no 90 grader, men det kommer ikkje noko varmluft ut av klimaen. Har sjekka feilmeldingane på klimaen og der vise det at alt skal vere ok..... Er det noen som har noko forslag???? Litt kjedli med kald bil på vinteren.............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på jobb har vi ett slagord:

"rør ikkje det som går, og start ikkje det som står..."

Da går som regel anlegget kanonbra.. Så derfor.. du må ikkje dille med ting som ikkje e ødelagt...

Får du ellers plenty med luft, bare at du ikke får varme? visst ikke.. sjekk pollenfilteret ditt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på jobb har vi ett slagord:

"rør ikkje det som går, og start ikkje det som står..."

Da går som regel anlegget kanonbra.. Så derfor.. du må ikkje dille med ting som ikkje e ødelagt...

Får du ellers plenty med luft, bare at du ikke får varme? visst ikke.. sjekk pollenfilteret ditt

Sant nok..... Men so var ikkje kjølesystemet noko vakkert syn heller da..... masse groms..

Luft får eg masse av så det er ikkje et problem...

Bjørn: Har ikkje gjort det med luftinga.... skal testes i morgen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være varmeregisteret ditt som er mer eller mindre tett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no fått det til og fungere. Var nok berre ei luftlomme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekka om termostaten din er gåen kanskje?!?! bare en ide..om den er gåen kan det føre til at du ikke får noe særlig med varme inn i cupeen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta til ny termostat når eg rensa systemet pluss at motoren ligger på 90 grader............... men det funker no :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.