#1 Skrevet Mai 26, 2011 http://www.tv2underholdning.no/broom/audi-eh-denne-bilen-finnes-vel-ikke-3500875.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2011 Første gang en Alhambra har sett bra ut ihvertfall, det er nå sikkert;) Den så faktisk meget bra ut, etter min mening! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2011 blir lei meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2011 Første gang en Alhambra har sett bra ut ihvertfall, det er nå sikkert;) Den så faktisk meget bra ut, etter min mening! er faktisk enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2011 Den så bedre ut enn utgangspunktet i hvertfall! Pent bygd så den ut til å være også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2011 enig! ser faktisk litt bra ut hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2011 Såg faktisk veldig bra ut(for å være en Sharan) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2011 - Når ikke Cadillac lager den bilen jeg vil ha, får jeg lage den selv, sa karen, som om det var den naturligste sak i verden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2011 Ja den så bra ut men det er ikke noe som akkuratt er ferdig for produsksjon fra audi sin side ;P.. Men VW kunne godt hatt noe sånt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2011 Ja den så bra ut men det er ikke noe som akkuratt er ferdig for produsksjon fra audi sin side ;P.. Men VW kunne godt hatt noe sånt! De har da produsert audi a2, så dette må da være noe for audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2011 En R-klasse konkurrent hadde gjort seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...