Park og kjørelys bak virker ikke :(

Anbefalte innlegg

Hei :D

Er det noen som kanskje vet hvorfor begge park foran og begge kjørelys bak ikke lyser? :(

har målt med voltmeter og det står 0 volt inn på pære sokkelen.

dette skjedde når jeg skulle koble inn tåkelys foran på lysbryteren inne i bilen så koblet jeg ledningen fra tåkelysene og prøvde alle inngangene på bryteren og smalt det på en av dem og siden har ikke jeg hadde park og kjørelys. hehe :D

Noen som har opplevd dette? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket sikringen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har det :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste bedre nå, men du har sikkert svidd lysbryteren din når du dreiv og ekpserimenterte. For du prøvde å koble tåkelys inn på hovedlysbryteren, ikke sant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja :D

kan stikke ut og teste den orginale :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke lys når jeg prøvde den andre heller :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noe elektroekspert, men dersom annen lysbryter ikke fungerer, og ingen sikringer har gått, så er det ikke så mye annet enn ledninger, sikringsboks, relé og pærer igjen. Litt bekymringsfullt at ingen sikringer har gått og at den gamle lysbryteren ikke fungerer, men du har vel ihvertfall lært at dette ikke var måten å koble på nå:)

Heller ikke mitt område, men du kan vel muligens finne ut noe ved hjelp av VAG-com på denne her, kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var i grunn ikke så smart og koble på den måten gitt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.