#26 Skrevet November 24, 2011 Har en prikk på bakluka, omtrent størrelsen av et knappenålshode. Er dette noe som skal gå på reklamasjon? Er ikke hull på lakken, og bilen er 2006 mod (reg 2005 og import) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 24, 2011 Har en prikk på bakluka, omtrent størrelsen av et knappenålshode. Er dette noe som skal gå på reklamasjon? Er ikke hull på lakken, og bilen er 2006 mod (reg 2005 og import) Spørs hvor gammelt det er. Jeg hadde også en boble på bakluken, men de så at den var gammel, ergo fikk jeg det ikke dekt. Det er krav om at man må komme inn å vise bilen innen "rimelig" tid fra man oppdager det. Rusten jeg fikk gjennom på goodwill/egenandel på taket var så vidt synlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 24, 2011 Kaster meg inn på denne, siden det var så mange som hadde hvert borti dette. Åssen er rust garantien til Audi, hvor mange år tilbake osv. Har en A6 2002mod, og mener jeg har sett en boble på bakdøra. Og vis det er noe å hente, så må man nesten kaste seg rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 24, 2011 : bråk :min far måtte dekke SELV lakk av bakluke og begge bakskjermer pga sinkslipp på A6 4f. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...