#1 Skrevet Mars 19, 2005 Heisann... kan nokken hjelpe meg med mitt lille problem...på min golf vr6 så nuller kjørekomputeren / klokka og alt det digitale på computeren seg ut for HVER gang jeg vrir om nøkkelen og starter bilen .... klokka stiller seg tilbake på 12:00 , og km, snittfart, kjørt lengde , bensinforbruk og alt blir NULL stillt igjen... Noen som vet hva dette kan vere??!?! har sjekke sikringa, det er ikke den...noe mere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2005 Lite strøm på batteri? Var det første jeg tenkte...... Har hvert ute for det samme selv....... Husk at start-motoren trekker ganske mye strøm....... Håper det var til hjelp! Edit: Ser at det er den første posten din, velkommen på forumet! Ny i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2005 Du har sjekket sikringen ser jeg men jeg ville sjekket alle sammen en gang til. Jeg hadde lignende symptomer på min og oppdaget at en av sikringene var defekt. Byttet denne og ting fungerer igjen stort sett, mangler bare sentrallåsen min nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2005 ja takk for det , første men sikkert ikke siste tråden min M;) hehehe batteriet er sikkert litt dårlig ja, skal sjekke det..den er litt treig å starte ja, skal innrømme det..kanskje skifte plugga og for at den skal tenne kjappere og dermed slippe å dra så mye start strøm. skal og sjekke sikringene en gang til, kan jo aldri vite .. takk for gode råd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...