Er det mulig å bytte farge på interiør?

Anbefalte innlegg

Ser noen sånne innimellom:

 

70_334554931.jpg

 

70_-1440490574.jpg

 

Men disse er helt uaktuelle pga fargen.

 

Mulig å male dette elns?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren heller. Er ikke grønt skjønt: smil :. Du skulle sett originalinteriøret i S2'en til Turboneger, du. DET var grønt!

 

Fra spøk til alvor så mener jeg å huske at Poleringskongen/Marius Torkehagen kan løse dette delikate problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har fått med meg at skinn lett kan byttes farge på.

Tenkte mer på dash, stolper og sånn som gjerne er grønt eller blått på disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oha. Da er du vel henvist til vinyllakk. Lakka terskellistene og en del andre detaljer i 80'en i vinter. Lekker bæææsj/beige ble dekket av mer riktig svart. Motip er visst veldig bra. Var det Vidar Berge brukte da han lakka innertaket i 9N'en sin.

 

Så spørs det om det ikke er litt råflott å lakke alt mulig rart inni en såvidt ny bil, men alle andre enn jeg har vel så langsomt innsett at slike biler er blitt gamle;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser noen sånne innimellom:

 

70_334554931.jpg

 

70_-1440490574.jpg

 

Men disse er helt uaktuelle pga fargen.

 

Mulig å male dette elns?

 

Ikke noe problem å bytte dette i valgfri farge etter eget ønske... se http://www.poleringskongen.no ...

 

Vi gjør slike jobber hele tiden =)

 

Ca 10-12000 for komplett interiør, i valgfri farge\fargekombinasjoner.. Egne logoer mm er også mulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir sikkert pent når lakken slites bort og det grønne begynner å komme frem igjen... spørsmålet er bare hvor lang tid det tar da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir sikkert pent når lakken slites bort og det grønne begynner å komme frem igjen... spørsmålet er bare hvor lang tid det tar da :)

 

Dette lurer jeg også på.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De avbildete setene fikk man vel orginalt på Allroad.

Jeg har også stusset på hvem som har giddet å bestille den fargekombinasjonen på en bil som lå godt over gjennomsnitts-prisklassen da den var ny. Har vært borti en del biler med denne kombinasjonen og må jo nevne at det blir litt mer helthet i det når bilen er farget i en lignende farge.

 

Audi_allroad_quattro_I_20090321_front.jp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.