#1 Skrevet Mai 28, 2011 (endret) Har fått en irriterende gnikselyd i høyre framhjul, høres ut som ett eller annet tar borti bremseskiva, men finner søren ikke noe som kan lage lyd. Lyden er der hele tia når jeg kjører, men forsvinner så snart jeg såvidt legger foten på bremsa, OG; når jeg svinger mot høyre! Hjullageret er tight og fint, og om det var drivknuten så burde lyden ha endra seg ved pådrag og motorbrems. Noen som har en anelse om hva det kan være. Hjalp ikke å bytte klosser. Skiva er litt rustete på kanten, men ikke det verste jeg har sett. Hyl!! Flaut å kjøre rundt med sirisser i hjulet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2011 Skyv inn beskyttelses platen bak bremse skivene, bare skyv den forsiktig inn mot bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2011 Mener jeg har sjekka skjoldet, men kan vel alltids ta en ekstra titt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2011 Banka av rusten på utkanten rundt hele bremseskiva så holdt bilen faenmeg kjeft etterpå LØST! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...