#1 Skrevet Mai 28, 2011 Hei Noen som vet om tannstanga tar skade av å bli brukt uten servopumpa tilkoblet? Vet den blir hard på rattet, men tar den noe direkte skade av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2011 (endret) Hei Noen som vet om tannstanga tar skade av å bli brukt uten servopumpa tilkoblet? Vet den blir hard på rattet, men tar den noe direkte skade av det? Burde vel funke det, kanskje lage en beholder som hjelper deg til å flytte oljen ved sving?? På faun kranene er det 2 sylindere, en på hver side av akselen, kun trykk på en og den andre blir drevet av den med trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2011 jeg har kjørt servotannstang uten pumpe, kjøpte da en slik loop mellom røra på tannstanga synes ikke det blei noe særlig. ble tungere på rattet enn om jeg hadde hatt bil uten servotannstang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2011 Skulle ha ordna meg en typ89 tannstang uten servo da. Finnes vel noe slikt fra audi 80 sikkert. Vil fjerne hele servo opplegget i s2n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2011 Skulle ha ordna meg en typ89 tannstang uten servo da. Finnes vel noe slikt fra audi 80 sikkert. Vil fjerne hele servo opplegget i s2n Kunne jo prøvd å hatt en tankk med litt olje i, som bare veksler på å fylle stempel og stangsia på tannstanga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2011 Kan jo prøve, men tror det blir bedre med en ikke servo tannstang Da slipper jeg beholder og slanger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2011 Kan jo prøve, men tror det blir bedre med en ikke servo tannstang Da slipper jeg beholder og slanger også Fins det som bolt on da? Trenger jo ikke store tanken og lage rør da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2011 vil nå tro den er bolt on fra fwd 1,8 eller noe. Mener å huske jeg har sett disse uten servo pumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...