Bruke servo tannstang uten servopumpe?

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet om tannstanga tar skade av å bli brukt uten servopumpa tilkoblet? Vet den blir hard på rattet, men tar den noe direkte skade av det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Noen som vet om tannstanga tar skade av å bli brukt uten servopumpa tilkoblet? Vet den blir hard på rattet, men tar den noe direkte skade av det?

Burde vel funke det, kanskje lage en beholder som hjelper deg til å flytte oljen ved sving??

På faun kranene er det 2 sylindere, en på hver side av akselen, kun trykk på en og den andre blir drevet av den med trykk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjørt servotannstang uten pumpe, kjøpte da en slik loop mellom røra på tannstanga

synes ikke det blei noe særlig. ble tungere på rattet enn om jeg hadde hatt bil uten servotannstang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha ordna meg en typ89 tannstang uten servo da. Finnes vel noe slikt fra audi 80 sikkert. Vil fjerne hele servo opplegget i s2n :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha ordna meg en typ89 tannstang uten servo da. Finnes vel noe slikt fra audi 80 sikkert. Vil fjerne hele servo opplegget i s2n :)

Kunne jo prøvd å hatt en tankk med litt olje i, som bare veksler på å fylle stempel og stangsia på tannstanga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo prøve, men tror det blir bedre med en ikke servo tannstang :D Da slipper jeg beholder og slanger også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo prøve, men tror det blir bedre med en ikke servo tannstang :D Da slipper jeg beholder og slanger også

Fins det som bolt on da? Trenger jo ikke store tanken og lage rør da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil nå tro den er bolt on fra fwd 1,8 eller noe. Mener å huske jeg har sett disse uten servo pumpe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.