#1 Skrevet Mai 28, 2011 (endret) Har hatt ute varmeapparatet på min audi 100 Type 44, og pakninga er selfølgelig blitt ødelagt i demonteringen. Vil ikke bruke Tech7 pga det limer altfor godt mtp evt framtidig demontèring. Kan sikkert bestille originalpakning hos møller, men vil helst slippe ventetiden. Tips til hva jeg kan bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2011 Legger ved et bilde som viser hvor jeg mener. Pakning mellom varmeapparat og karosseri: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2011 3M Butylband burde gjøre jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2011 3M Butylband burde gjøre jobben takk for tips! Noe i den retningen jeg tenkte på Hvor er dette beregnet for bruk? tetter det mot vann, og limer det en viss grad? Hvor brukes det opprinnelig? -Og hvor får man kjøpt slik? Ser for meg farvehandelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2011 Ja, butyl gjør jobben. Jeg har selv brukt Teroson sin Terostat VII til denne jobben, den kjøpte jeg hos min lokale VAG forhandler, da dette brukes som tetning bla. rundt varmeapparatet, rundt baklykter etc på endel eldre modeller. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148125 Her har jeg bilde av produktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2011 Evnt kjøpe ny pakning hos Møller? Skjønner at du ikke vil vente, men da jeg kjøpte min mener jeg de hadde den på Skedsmo, og nå har de jo fått lager i Sverige også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2011 Brukte Sikaflex AT-connect, så varmeapparatet er montèrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...