Hvilket innpress i 19" på 2009 A4

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen som vet om hvilket innpress man kan bruke på 2009 A4 2.0 TDI FWD? Er snakk om felg i 8x19" og Nankang dekk (235/35-19). ET35 eller ET45?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smal felg. De originale 19" til B8 er 8,5 brei med ET43. Ville ikke gått smalere en orginalt. Romslige hjulhus på B8.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. De felgene det er snakk om finnes bare i 8" bredde, men har 8x18" på vinteren og funker for så vidt greit:) Har da ET35 og det ser veldig bra ut. Ser imidlertid at de fleste felgpakkene har ET45 til denne bilen.

 

Vinterhjulene ser veldig bra ut, så er derfor usikker på om det burde være ET 35 på sommeren også. Er riktignok litt bredere dekk (235 på sommeren og 225 på vinteren), men hadde vært fint å visst om det passet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smale dekk. 255/35 er originalt på B8. Som sagt, store hjulhus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 19" momo-felger med ET45, 245/35 dekk.. Og er godt fornøyd med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Er det noen som vet om hvilket impress man kan bruke på 2009 A4 2.0 TDI FWD? Er snakk om felg i 8x19" og Nankang dekk (235/35-19). ET35 eller ET45?

 

Innpress heter det og du kan sikkert fint bruke ET35 på 8 toms felg selv om orig.offset er, meg bekjent, 39 (selv om de bredere felgene fra Audi da sikkert har over 40 som nevnt overfor). 245/35 19 ville jeg valgt på denne felg til denne bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Takk for alle svar:)

 

Ble litt begrenset med valgmuligheter denne gangen, men får evt vurdere bredere felger neste gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ble resultatet. Synes det ble ganske greit, jeg:)

A4-avant.jpg

A4-avant-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg låner tråden din;

Hei!

Skal kjøpe nye sommerfelger til bilen, Audi A4 B8 2008mod.

Felgene jeg ser på er Vertini Concave.

Spørsmålet er om det går; 19"x9.5" Et 35 bak og 45 forran?

Vil ha det så kant i kant som mulig med skjermbuer.

 

Mvh

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vell med 45 foran og bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, det vil se mye finere ut om jeg får forskjellig et.. Bakfelgen vil da bli mere "concave" enn forfelgen om du skjønner hva jeg mener. Glemte å skrive dekkstrl; 235/35/19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner hva du mener.. det ville jeg ha på bilen min også.. men kan ikke ha lavere et, da bygger det for langt ut...

 

Du kan eks.

 

19x10 et 45

19x9,5 et 45

 

vet de finnes i 10breie. men om det er 45 eller 35.

 

men blir ikke 19" lite på en b8? den har store buer altsåååå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ok, er ikke helt inne på disse hjulverdiene.

Hadde 19" fra før, og er fornøyd med det. Må ha litt gummi å på disse DÅRLIGE veiene vi har her til lands..

De hadde bare 9.5 brede felger på lager nå.

Får søke meg litt rundt på nettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.