#1 Skrevet Mai 29, 2011 Hallo. Skal bytte tørkefilter på bilen A6 2,7 2000mod. Noen som vet hvor dette sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2011 Jeg vet ikke hvor det sitter, men dersom du følger AC-rørene finner du det. Du må tømme AC-systemet, så vær forsiktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2011 Fulgte rørene ett stykke men var jo så jævlig trangt at jeg tenkte bare spørre her. Anlegget er tømt for gass. Bytter filteret selv og får fylt på gass på verksted. Møller skulle ha 8500.- for å bytte det og det er jo helt uaktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2011 Følg øvre slange ut av kondensatoren, så finner du det tipper jeg - om du ikke må av med fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2011 Mener filtret sitter framme i fangeren, høyre side. Taes unnenfra, evt ovenfra om du skrur av fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2011 På tegningen ser det ut som om det sitter på venstre side..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...