#1 Skrevet Mai 29, 2011 Hva er egentlig dette? Er ikke i bruk på motoren min, dvs den blender ned ett inntak/uttak olje, men har ingen funskjon på dynamo. Den sitter på blokka, rett bak dynamo. Jeg spør fordi jeg trenger en ny o ring, og Møller og jeg finner ikke ut delenummer. Selve braketten tilhører visst bare S2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2011 Den der blender hullet for oljeretur fra turbo Enkelte biler har retur rett i bunnpanna , mens noen har i blokka Forskjellen er biler med og uten klima. Dette pga at dynamo må flyttes for å få plass til Klimapumpe , og da må oljeretur flyttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2011 Den der blender hullet for oljeretur fra turbo Enkelte biler har retur rett i bunnpanna , mens noen har i blokka Forskjellen er biler med og uten klima. Dette pga at dynamo må flyttes for å få plass til Klimapumpe , og da må oljeretur flyttes Aha, I see. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2011 Jess, det der er braketten som AC pumpa boltes til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2011 Jess, det der er braketten som AC pumpa boltes til. Jeg klarer ikke å finne delenummer på vagkat.com Noen som er bedre til å lete, evt vet dimensjonen på o-ringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2011 Jeg klarer ikke å finne delenummer på vagkat.comNoen som er bedre til å lete, evt vet dimensjonen på o-ringen? Noen som vet spesifikke mål på denne o-ringen, evt delenummer? Møller finner den ikke i ETKA, de tror at den kanskje følger med braketten, men det gidder jeg ikke kjøpe nytt bare for en o-ring. Dette visste de ikke sikkert heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...