#1 Skrevet Mai 29, 2011 (endret) Selger en klimakompressor fra -97 S6 Pris 800,- pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2011 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2011 Opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2011 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2012 Hei kan du lese av delenr på klimakompressoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2012 er ett åttetall der det glinser mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2012 Lenge siden denne har i bruk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2012 Lenge siden denne har i bruk? Er nok et par år siden nå ja. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2012 Ok dette er veldig nært for min del er utallige delenr der ute men tror kmpressoren er lik min defekte men at jeg må sette over remskiva. Undersøker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...