#1 Skrevet Mars 19, 2005 Vurderer for øyeblikket å kjøpe meg ASA-felger... men har hørt rykter om at dem flasser og er vanskelig å få skikkelig balansert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2005 Jeg kjørte en sesong på 18" ASA, kjøpt hos AutoTeam i Molde. Hadde ingen problemer med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2005 Har 18" ASA DM3 og kjørte på de hele sesongen ifjor.. Ingen problemer med de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2005 Har selv hatt ASA felger for mange år siden uten noen problemer!!! Og har mange kompiser som kjører med ASA felger, både 18" og 19" som heller ikke har hatt noe form for problem med felgene sine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2005 Takk for alle svar, da blir det sikker ASA på meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2005 Takk for alle svar, da blir det sikker ASA på meg også Big Wheels skal/har jo fått egen avd. i Molde så da blir det vel mulighet for flere å skaffe seg kurrante hjul uten å måtte kjøre land&strand rundt for å spare noen "lakser"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2005 Trodde nermeste var i kr.sund jeg!? Hvor holder dem til i molde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2005 Trodde nermeste var i kr.sund jeg!?Hvor holder dem til i molde? Dem har startet eller skal starte på Verfts gt...på Bolsønes området. Tor Øyvind og Kjetil som skal starte med dette. TS-Racing avd Molde skal også ligge der. Stikk nedom der å ta en prat med gutta så får du sikkert vite mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2005 Får gjøre det. Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2005 jeg har kjørt hardt på ASA IS1 17" i 3 sesonger. De er runde og fine enda, men lakken flasser av på plast dekselet som skjuler hjulboltene. men ikke på alu'n. Ikke noe å klage på, men jeg håper på et felgbytte i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2005 Hadde ASA felger på A6`n som jeg hadde. Det er ikke felgene sin feil att de ble urunde. Stor asfalt kant og 35 frofil nei det er ikke bra. Ellers meget godt fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...