#1 Skrevet Mai 29, 2011 Hei! Jeg har kjøpt en delebil som det viser seg at har hatt avtagbart hengerfeste, men jeg mangler selve kroken. Hvem har levert avtagbare hengerfester til Audi V8? Mvh. Eirik Øygarden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2011 Er det med et deksel nederst på fangeren kan det være flere fabrikater, men trolig VBG. Er det helt usynlig er det fabrikksoriginalt og av merke Westfalia. Det beste er om du tar et bilde av det som sitter igjen på bilen, så er det mye lettere å se hva som trengs. Løse kroker får man rimelig fra en svensk hugger eller på Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2011 Takk for svar! Det er helt skjult bak fangeren, ingen deksel. Da er det mest sannsynlig westfalia? Delebilen er lagret et stykke i fra meg, men kan se om jeg får tatt et bilde en av de nærmeste dagene. Det er et hull med et spor i til kroken litt oppunder bak fangeren sammen med uttaket til lys på hengeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...