Anbefalte innlegg

Hei

siden det er helligdag 2 juni foreslår jeg at vi ta møte torsdag 9 juni kl 19:30

Og vi kan godt prøve på Amanda nå når det er varmere og der er det jo også bedre plass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal skrives opp på kalenderen, håper jeg får filt nøkkelen så jeg kommer meg inn i Golfen til den tid :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal skrives opp på kalenderen, håper jeg får filt nøkkelen så jeg kommer meg inn i Golfen til den tid :)

åÅå hva du har klart nå da?

kjempe greier detta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

siden det er helligdag 2 juni foreslår jeg at vi ta møte torsdag 9 juni kl 19:30

Og vi kan godt prøve på Amanda nå når det er varmere og der er det jo også bedre plass :)

Husk møte i måro :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk møte i måro :)

Yes sir : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke, har nok med å flytte.

Hvis noen har hørt om luringen på Solvang som ble tatt med tyvegods; Mesteparten var mitt. Og hele leiligheten var rassert, Golfen har fått gjennomgå og forsøkt tyvkoblet, mye er fremdeles borte (Politiet beslagla det de fant, men har ikke funnet alt mitt enda)

Så nå er det nok, vi flytter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er det bare og møte opp? Har ikkje vore på nokon av desse møtene før eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bare å møte opp!! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke, har nok med å flytte.

Hvis noen har hørt om luringen på Solvang som ble tatt med tyvegods; Mesteparten var mitt. Og hele leiligheten var rassert, Golfen har fått gjennomgå og forsøkt tyvkoblet, mye er fremdeles borte (Politiet beslagla det de fant, men har ikke funnet alt mitt enda)

Så nå er det nok, vi flytter.

Ja må si du har gyldig grunn og skippe møte ja,og slike jævler som har tatt seg til rette hos deg burde fått knærna sine slått til pulver av ett balltre: bråk :

Kom og flytt her til Skåredalen du,roligt og fint med kort vei til Raglamyr og ikje minst ein sleppe bommen for å kjøre dit:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at det er gyldig grunn :)

Ja, skulle ønske vi bodde i et land med skikkelige straffer for slikt akkurat nå; Kutt av fingre eller hånd.

Og han kan være glad for at jeg ikke tok han på fersken, for jeg kom fra jobb, og da har jeg ofte (på mandag også) en ganske ny Wurth-kniv på kne-lommen, kan fort gjøre mye skade med en sånn.

Ang. flytting; Golfen er satt bort på et trygt sted inntil jeg finner fast garasjeplass til den, og vi (meg og fruen) flytter hjem til foreldrene mine frem til vi finner en ny plass å bo, som vi faktisk føler oss trygge på. Orker rett og slett ikke mer nå, med 3 innbrudd (2 i Golfen, og en i leiligheten og Golfen nå) nachos-chips i postkassen, sure og grinete nabo osv.

Skåredalen kunne vært aktuelt, men ser ikke noe til salgs eller leie der innenfor vår prisklasse desverre. Og vi har veldig lyst til å flytte "på landet", eller i det minste litt ut fra sentrums-områder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. flytting; Golfen er satt bort på et trygt sted inntil jeg finner fast garasjeplass til den, og vi (meg og fruen) flytter hjem til foreldrene mine frem til vi finner en ny plass å bo, som vi faktisk føler oss trygge på. Orker rett og slett ikke mer nå, med 3 innbrudd (2 i Golfen, og en i leiligheten og Golfen nå) nachos-chips i postkassen, sure og grinete nabo osv.

Skåredalen kunne vært aktuelt, men ser ikke noe til salgs eller leie der innenfor vår prisklasse desverre. Og vi har veldig lyst til å flytte "på landet", eller i det minste litt ut fra sentrums-områder.

jaja finne alltid noe,skal ikke spørr hvilken prisklasse dere leiter i,men vi solgte akkurat madamen sin leilighet nå for 1.5 mill og med gjevne mellomrom dukker flere av disse opp for mindre også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal nok finne noe, har sett oss ut både leie og kjøpsobjekter som vi skal sjekke ut.

Men førsteprioritet er å få alt ut av leiligheten, oversikt på hva som mangler, hva som er ødelagt (har fått endel igjen fra politiet, men langt ifra alt, og mye var ødelagt til totalskadd)

1.5 skal gå helt fint, men det er å finne noe som vi faktisk vil ha, og det er ikke så mye interesant for vår del akkurat nå.

Kan bo hjemme en stund mens vi venter, men merker det allerede etter 2-3 dager nå at det ikke går i lengden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe og eg som har brølt høgt heima om at det aldrig meir ska kjøpast Mc Donalds mat pga det rett og slett er skikkelig crap mat......glømte jo ut møtene 1 gong i måneden.......får ta med ei brødskive med leverpostei eg då: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal nok finne noe, har sett oss ut både leie og kjøpsobjekter som vi skal sjekke ut.

Men førsteprioritet er å få alt ut av leiligheten, oversikt på hva som mangler, hva som er ødelagt (har fått endel igjen fra politiet, men langt ifra alt, og mye var ødelagt til totalskadd)

1.5 skal gå helt fint, men det er å finne noe som vi faktisk vil ha, og det er ikke så mye interesant for vår del akkurat nå.

Kan bo hjemme en stund mens vi venter, men merker det allerede etter 2-3 dager nå at det ikke går i lengden.

sure greier asså krølle:(

kor du har bodd før da?

me sko festa kvar arm te 2stk audi RS2 også kjørt kvar sin vei, hadde blitt et vakkert syn:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

komme eg og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bodd utover mot Høie tidligere, og det er der vi har flyttet midlertidig nå (kjipt å flytte tilbake til mamma og pappa, men orker ikke en dag mer enn nødvendig i leiligheten)

Så nå er drømmen en god garasje, så blir nok Golfen plukket ned i småbiter og pusset opp. Bare jeg får kjøpt den fra forsikringen, siden den sikkert blir kondemnert.

Hvordan var det på møtet da, bra oppmøte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bodd utover mot Høie tidligere, og det er der vi har flyttet midlertidig nå (kjipt å flytte tilbake til mamma og pappa, men orker ikke en dag mer enn nødvendig i leiligheten)

Så nå er drømmen en god garasje, så blir nok Golfen plukket ned i småbiter og pusset opp. Bare jeg får kjøpt den fra forsikringen, siden den sikkert blir kondemnert.

Hvordan var det på møtet da, bra oppmøte?

Tja kan alltid bli bedre,men det va kjekt uansett,ikke vær dag ein ser 3 blåe Rs2 parkert på rekke: rock :

Jaja som sagt,Skåredalen tar imot deg med åpne armar om du finne noge her inne du lika

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulghet for og ta med VAG-com på neste møte? eller om noen har tid til og kobla den til bilen min en dag slik at eg kan få testa om det er noen feilmeldinger på bilen min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulghet for og ta med VAG-com på neste møte? eller om noen har tid til og kobla den til bilen min en dag slik at eg kan få testa om det er noen feilmeldinger på bilen min?

ingen?:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen?:(

Er usikker på om jeg får tid til og komme på neste møte eller ikke.

Kommer hjem fra jobb 6. juli, - hvis du ikke har fått tatt en sjekk innen den tid, så ta kontakt da så fikser vi dette.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempeflott jone;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.