#1 Skrevet Mai 30, 2011 (endret) Hei, Etter å ha undersøkt litt gikk jeg for 225/30/20 Achilles (student budsjett).. Dette gikk ikke som jeg hadde håpet på.. Var hos lokal dekkfohandler for å få disse på felgen.. Dette var resultatet : Litt drøyt syns jeg. Leste på en annen tråd på denne siden her : http://www.wheel-whores.com/forum/viewtopic.php?f=43&t=20578&start=0 Denne skal vist ha samme oppsettet men ser vel mye bedre ut her? Er det dekkforhanldern som ikke "klarer" å sette det på riktig eller må jeg kjøpe bredere dekk? Går 235/30/20 på da tru på en a3 SB? (vet det er stort på a3, men liker å tøye grensene litt ) Eller fins det bredere dekk merke som passer lommeboken til en student? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2011 Achilles er vel veldig smale dekk.. Men du fikk luft i de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2011 Det var luft i det, vet ikke hvor mye trykk det var siden jeg ikke var der når de monterte det.. Hadde håpet på at de hadde strukket seg litt lengre ut til felgkanten. Viste at det var smalt, men at det var så ille hadde jeg ikke trua på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2011 Er det glipa fra dekkanten til felgkanten du er misfornøyd med eller holder ikke dekket luft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2011 Kjører vredstein med ca samme strekk og det er ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg presser på 225.30.20 Vredestein på mine 10x20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2011 Fikk sett 225/30 Achilles på 8,5" i går, og det var sykt strekt der, så på 9" så MÅ det jo være sinnsykt! Men går det ikke å kjøre med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2011 225" på 9" med achilles er deilig hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2011 Er enig i at det ser ganske dust ut. Kjøp dekk som er bredere, men samme dimensjon. Virker som at billigmerkene gir minst bredde i forhold til oppgitt bredde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2011 Er det glipa fra dekkanten til felgkanten du er misfornøyd med eller holder ikke dekket luft? Det er glippa fra dekkanten til felgkanten som jeg ikke er fornøyd med.. Det holdt luft der det stod værtfall, men vet ikke når det står det på bil.. Gadd ikke det engang siden jeg syns det ikke så bra og kjørbart ut. Jeg presser på 225.30.20 Vredestein på mine 10x20 Sykt!!! Kjører vredstein med ca samme strekk og det er ikke noe problem. Kanskje Vredstein er bredere? Stikker felgene dine sååå langt ut fra dekkanten? Får vel kjøpe det, hvis jeg ikke får byttet disse... 225" på 9" med achilles er deilig hehe Men der er det vel 35 i profil, aka mer dekk å "strekke" ut i kantene eller tar jeg helt feil? Er enig i at det ser ganske dust ut. Kjøp dekk som er bredere, men samme dimensjon. Virker som at billigmerkene gir minst bredde i forhold til oppgitt bredde. Ser ut som jeg må spare litt nå og gå for noe ordentlg hvis jeg ikke får byttet.. Takker for svar folkens =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2011 Rått det der da? Få i rett mengde luft å hiv de pÅ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2011 Enig i at dette så faktisk teit ut, så ut til å være "lite" strekk iforhold til hvor langt inn dekken var. Gummien skulle kommet lengre ut mot felgkanten, så sidene hadde blitt strekt litt lengre ut, da...perfekt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2011 225" på 9" med achilles er deilig hehe Synes det der ser helt kake ut jeg da, men det er jo min mening. Synes uansett at dersom du har liiiiitt respekt for både deg selv og bil, burde man trå til med bedre dekk enn det billigste dekkonline.com har. Er enig i at det ser ganske dust ut. Kjøp dekk som er bredere, men samme dimensjon. Virker som at billigmerkene gir minst bredde i forhold til oppgitt bredde. x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2011 Synes uansett at dersom du har liiiiitt respekt for både deg selv og bil, burde man trå til med bedre dekk enn det billigste dekkonline.com har. Det morsomme med Achilles er at navnet på dekket faktisk sier hvor dårlig det er; akil'les|hæl (etter den greske helten Akilles, som bare var sårbar i hælen) ømt punkt, sårbart punkt, svakhet matematikk er hans a- Altså; akilles = det svakeste punkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 31, 2011 Ja, jeg er helt enig med dere jeg Marius og Hans.. At den fortjener bedre.. Men der og da var det som passet lommeboken min.. Ikke lett å være fulltids student og borteboene Men hva med falken eller kuhmo med 225/30? Noen som har bilder med det på 9" felg? De er vel ikke beste merkene, men er rimelige nok for MEG.. Har hatt både Falken 452 og Kumho escta med 235/35 og de var mye bedre enn nankang jeg har kjørt på en gang tidligere, aldri mer det værtfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 31, 2011 Dette her skal være 225/30/20 på 9x20 bentley felger.. Dette er falken 452 Så brått mye bedre ut det der? Og kjørbart ut? Vet at noen folk ikke liker dekk strekk, men dette må til for å få de på a3 (hvis det går i hele tatt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 31, 2011 Både falken og kuhmo er mye bedre dekk begge to ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...