#1 Skrevet Mai 30, 2011 Fikk feil på eu om bremsekrafreg ventilen på min 95 A6 2.5tdi Q. "deffekte mekaniske forbindelser" Har sett litt på dette, og finner ihvertfall ikke noen ventil der de sitter på eldre audi. Det eneste som er av ventiler bak der, er til nivåreguleringen som er utkoblet. Hvordan er det på disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2011 Denne du ikke har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg vet ikke hvordan det er på C4, men på eldre Audi 200 med nivåreg var det en hydraulisk lastreduksjonsventil, slik jeg ahr skrevet om i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=100476&highlight=bremsekraft%2A Aner ikke hvordan en av de tidligere eierne har gjort da nivådemperne ble fjernet fra din, ei heller hva du i såfall må gjøre for å få på plass en mekanisk lastventil. Antar man kan hente det fra en hvilken som helst C4 quattro uten nivåreg, dersom det ikke allerede er gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2011 Det er eget delenummer for bremsekraftregulator for biler med nivåregulering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2011 Denne du ikke har? Ja det er den jeg ikke har forsåvidt. Nå er den delen der til eldre audi og til A6 uten quattro, og kan ikke finne tilsvarende til C4 A6Q i etka. Så tror ikke den skal være der. Jeg vet ikke hvordan det er på C4, men på eldre Audi 200 med nivåreg var det en hydraulisk lastreduksjonsventil, slik jeg ahr skrevet om i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=100476&highlight=bremsekraft%2A Aner ikke hvordan en av de tidligere eierne har gjort da nivådemperne ble fjernet fra din, ei heller hva du i såfall må gjøre for å få på plass en mekanisk lastventil. Antar man kan hente det fra en hvilken som helst C4 quattro uten nivåreg, dersom det ikke allerede er gjort. Bremserørene går direkte fremover, så tror aldrig det har vært noen ventil der. Alt utstyret til nivåreg står der, men er bare blendet igjen ved "bombene bak ved hvert hjul, og bytta til pumpe uten uttak for dette. Staget som går fra stabstag til ventilen for nivåreg var deffekt, så tipper nok at kontrolløren trodde at dette var bremsekraftreg ventil. Bytta det staget for syns skyld. Det jeg lurer på er om det ER en slik bremsekraft ventil på noen c4 A6 Quattro? Ser ikke slik ut i etka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2011 Jeg har ikke dette på min A6 2.5 TDi 1995. Hadde den i bukken og stusset på det samme for to dager siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...