#1 Skrevet Mars 19, 2005 Leter etter luftinntak i stål for innsveising,men finner ikke stort.Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2005 Kanskje hos de som driver med Amcar? Bare en tanke, jeg aner rett og slett ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2005 Nei vokser tydleligvis ikke på trær slikt.Capri Zone Tuning hadde jo på hjemmesida si men kunne desverre ikke skaffe det innen rimelig tid(8 uker). Så vurdere å lage meg ett enkelt ett selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2005 Tenker du på sånn til å ha i skjermen foran feks?? Er vel mange som bruker fra Caravelle og MB Spinter tror jeg... De har i skjermen(e) foran. Finne en bil på høggern og kjære ut fra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2005 Tenker å ha ett lite ett på panseret... Her er CZT sine: http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=454_669&products_id=1946 Skulle vel egentlig gå greit å lage noe selv å,men sparer en del arbeid hvis man kunne fått tak i noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2005 Aha, et scoop ja... Nei da passer vel T4 og MB sitt dårlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...