#1 Skrevet Mai 30, 2011 Møtes på storcashen på Danmarksplass i morgen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg kommer. Ta gjerne med vagcom om noen har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg kommer, tar med VagCom og skiltplater/merker om jeg husker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2011 Stiller jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2011 Mulig eg svinger innom eg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2011 Har lenge levd i håpet på å få med meg det første lokallagstreffet mitt på skammelig lang tid, men nei... Ole-Jørgen, tar du med merker på vårmønstringen? Jeg trenger to nye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2011 Har lenge levd i håpet på å få med meg det første lokallagstreffet mitt på skammelig lang tid, men nei...Ole-Jørgen, tar du med merker på vårmønstringen? Jeg trenger to nye:) Du hadde vel likt det ja..... Klart jeg gjør det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2011 Jobber dessverre alltid på den tiden... Men satser på at vi treffes på torsdag i stedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2011 Hvor mye skulle du ha for skilt holderne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2011 50 kr stk:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2011 Er i Bergen på kurs så prøver å gå meg en tur bort. Kjøre i denne byen er jo helt tragisk så bilen får stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2011 Blir nok ikke å se, men vi snakkes på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2011 jadda på vei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 31, 2011 "guiden" min ( kolega) mente han viste hvor danmarksplass var. Han tok feil å vi letet i 30 min før vi fant ut at det ble for langt å gå. Kjedelig. Har sett et par biler som jeg regner med er klubb biler siden jeg kom på søndag. I morgen skal jeg hjem igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 31, 2011 "guiden" min ( kolega) mente han viste hvor danmarksplass var. Han tok feil å vi letet i 30 min før vi fant ut at det ble for langt å gå. Kjedelig. Har sett et par biler som jeg regner med er klubb biler siden jeg kom på søndag. I morgen skal jeg hjem igjen. Skulle blitt til torsdag da, vårmønstringen på Lagunen er vel det største som skjer på bilfronten på Vestlandet ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...