#1 Skrevet Mai 30, 2011 Hey hey! Har føre meg en S6 4,2 som ligger konstant inne med nødmodus.. har byttet lmm og bensinpompe relè men forsatt samma f... Ja, vi har lest ut feilkoder.. einaste vetige vi finne ut der er at den får for mager blanding! Sperrer ganske nøyaktig på 3000rmp, men ved VELDIG fint pådrag klare vi å få den over.. noken som har en idè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2011 Hey hey! Har føre meg en S6 4,2 som ligger konstant inne med nødmodus.. har byttet lmm og bensinpompe relè men forsatt samma f... Ja, vi har lest ut feilkoder.. einaste vetige vi finne ut der er at den får for mager blanding! Sperrer ganske nøyaktig på 3000rmp, men ved VELDIG fint pådrag klare vi å få den over.. noken som har en idè? Sikkert lambda sonden som har tatt kvelden, var det på min s4 4,2 V8 jeg hadde tidligere. Koster ikke allverdens, finnes på: http://www.autohausaz.com/ Lambda sonden sitter i eksosannlegget og måler oksygen innhold i avgass, justerer deretter blandingsforholdet på innsprøytninga. Kan være andre ting som gjør det også, men ville satt en knapp på lambda. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...