#1 Skrevet Mai 30, 2011 (endret) En kompis av meg har en a4 b6 TDI. den er chippet (hiddenprogramert). så skal han på statens vegvesen å få godkjent senkesett. nå som vi vet at de tester bilen, lurer vi på om det er en enkel måte å få "plombert" den på under den kontrollen, eventuelt noe man kan koble ut får å få redusert effekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2011 De merker nok ikke at den er chippet kun ved en prøvetur. De har ingen måte å måle effekt på heller Ville ikke vært urolig. Bare kjør bilen inn på kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2011 men de har jo utstyr for å sjekke om bilene er chippet her i trondheim. å jeg synes han dro på gått med min å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2011 Hva med å ta av kontakten til N75 ventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2011 prøvde det i dag, men merket ikke noe forskjell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2011 prøvde det i dag, men merket ikke noe forskjell... Dra ut pluggen til lmm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2011 Når jeg var på stasjonen i Trondheim så kjørte de ikke bilen, de bare gikk over den inne i verkstedet. Har den oppfatning at de er veldig greie her i byen. En annen ting er om at bilen kun er chippet, vil ikke ikke antallet hk som er økt uansett falle inn under slingringsprosenten? Mener jeg hørte det et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2011 jeg tror det er stor foskjell på hvem man kommer til egentlig. fikk godkjent senkinga mi på min tidligere bil, å da testkjørte de ikke. å hva slingringsprosenten til de er aner ikke jeg.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2011 jeg tror det er stor foskjell på hvem man kommer til egentlig. fikk godkjent senkinga mi på min tidligere bil, å da testkjørte de ikke. å hva slingringsprosenten til de er aner ikke jeg.. ? Du kan ha +/- 25% uten at dem kan på kreve avgift for efekt økning. Ts racing skreiv et helt foredrag om dette for ca 1år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2011 +/- 15%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 5, 2011 ok. men blir vi enige da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...