Anbefalte innlegg

En kompis av meg har en a4 b6 TDI. den er chippet (hiddenprogramert). så skal han på statens vegvesen å få godkjent senkesett. nå som vi vet at de tester bilen, lurer vi på om det er en enkel måte å få "plombert" den på under den kontrollen, eventuelt noe man kan koble ut får å få redusert effekt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De merker nok ikke at den er chippet kun ved en prøvetur.

De har ingen måte å måle effekt på heller :)

Ville ikke vært urolig. Bare kjør bilen inn på kontroll ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men de har jo utstyr for å sjekke om bilene er chippet her i trondheim. å jeg synes han dro på gått med min å :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å ta av kontakten til N75 ventilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde det i dag, men merket ikke noe forskjell...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde det i dag, men merket ikke noe forskjell...

Dra ut pluggen til lmm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg var på stasjonen i Trondheim så kjørte de ikke bilen, de bare gikk over den inne i verkstedet. Har den oppfatning at de er veldig greie her i byen. En annen ting er om at bilen kun er chippet, vil ikke ikke antallet hk som er økt uansett falle inn under slingringsprosenten? Mener jeg hørte det et sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror det er stor foskjell på hvem man kommer til egentlig. fikk godkjent senkinga mi på min tidligere bil, å da testkjørte de ikke. å hva slingringsprosenten til de er aner ikke jeg.. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror det er stor foskjell på hvem man kommer til egentlig. fikk godkjent senkinga mi på min tidligere bil, å da testkjørte de ikke. å hva slingringsprosenten til de er aner ikke jeg.. ?

Du kan ha +/- 25% uten at dem kan på kreve avgift for efekt økning. Ts racing skreiv et helt foredrag om dette for ca 1år siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. men blir vi enige da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.