Anbefalte innlegg

Sinnsykt fet bil!

Liker ikke så godt artiklene til Hanne Hattrem..Synes hun skriver mye rart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke helt klok på Hanne Hattrem jeg. Har nå lest 4 forskjellige steder om denne bilen. Alle oppererer med 495 hk mens Hanne Hattrem skriver 503.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert her i norge det da vettu Knut-Erik.. Kaldere og tettere luft her sikkert :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke syntes den var veldig pen, men kunne gladelig tatt interiøret:) Kansje blitt bedre med andre felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke helt klok på Hanne Hattrem jeg. Har nå lest 4 forskjellige steder om denne bilen. Alle oppererer med 495 hk mens Hanne Hattrem skriver 503.

 

 

I Top Gear artikkelen står det jo 495 bhp, er ikke det 500 + hk da? Jeg husker ikke omregningsfaktoren i hodet, men det stemmer vel ganske bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Engelske hester er litt større enn tyske. 495 BHP = 503 DIN PS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder fra Audi USA:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står 503hk på bilen kan jeg bekrefte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden i denne er helt rå. Hadde øret snaut halvannen meter ifra eksosen da de starta den opp på Wörthersee... Ståpels!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fresh var den ja! Fikk mye oppmerksomhet der nede også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.