#1 Skrevet Mai 31, 2011 (endret) Noen som kan sjekke ut dette? Skal bestille fra Seekpart24, så vil være sikker på at jeg bestiller riktig. UR62163 er skiltnummeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2011 Noen som kan sjekke ut dette? Skal bestille fra Seekpart24, så vil være sikker på at jeg bestiller riktig. UR62163 er skiltnummeret. Hmm... Tannreim : B 028 109 119 P Og regner med du skal ha vannpumpe: Vannpumpe: B 037 121 005 C Ikke 100% sikker på om jeg fant riktig nummer, så kan gjerne vente og se om noen kommer med samma nummer eller ikke først:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2011 Takker:) Fant selvfølgelig ingenting av det hos Seekpart24, men fint hvis noen linker til det riktige settet derfra, så jeg får bestilt riktig med en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2011 Et tips kan være å forsøke denne leverandøren. Etter at jeg fant dem har jeg sluttet å handle slikt på nett fra utlandet. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=174425&highlight=ecconor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2011 Skal sende en mail for å høre om pris nå. Takk for tips;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2011 1500,- inkl mva, frakt og med vannpumpe: ja : Men hvordan er kvaliteten på delene? Vil ikke ha noe B-vare på regreim:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2011 Men hvordan er kvaliteten på delene? Vil ikke ha noe B-vare på regreim:p Ecconor kjører kjente merker som Febi, AE, FAI, osv. Jeg bruker remmer derfra på mine egne biler, også på V6tdi med nytt kamsett som det ville vært katastrofe å ryke remma på. Jeg er mer betenkt over kvaliteten som man kan risikere å få på nett fra utlandet, da kan man få alt fra første klasse til de tynneste "hardplast" remmene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2011 Veit at Seekpart24 er seriøst, og du ser også hvilken produsent du får. Men da tar jeg ditt ord for god fisk, Steinar, og bestiller regreim-sett fra Ecconor ettersom prisen var overraskende bra: ja : Takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2011 Veit at Seekpart24 er seriøst, og du ser også hvilken produsent du får. Det er jo bare å spørre Anders hvilket merke han leverer til din bil, så får du vite hva du får der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2011 FAI (5 tegn). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...