Pizzatreff torsdag 2. juni

Anbefalte innlegg

Noen som skal?

Peppes i Tønsberg, i og med at det er såpass "kort varsel", eller..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp, det er selvfølgelig vanlig pizza-treff på Peppes i morgen klokka 18:30!

Jeg skal nok en meg en tur, hører jeg utepilsens-venner i det fjerne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se om jeg klarer å få med meg dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jeg som kjører referat ifra gårsdagens pizza da..

 

Jeg kom noe forsinket, men det var oppmøte av Heine samt fruen, Mr. Bleken, undertegnede og i etterkant kom to nye ansikter med navnene Kristian og.... Kristian :D Måtte bytte bord midt i spisingen, et lite grynt ifra meg når jeg akkurat hadde satt tenna i pizzaen men det gitt forsåvidt smertefritt og jeg fikk gomlet videre ved det nye bordet. Pratet gikk en god del i Våler, naturligvis. Fikk et tips om å kjøpe et telt, men innen pizzaen var fortært var også minnet om teltet slukt... : oops :

Etter en stund satte Mr. Sørensen og fruen kursen mot Buddha, samt Ca2 og sjekket ut det hvite flaket på barkåker, hva de pratet om vet jeg ikke da jeg og Kristian, Kristian og.. Kristian holdte fortet oppe på peppes, noe jug og litt mer planlegging av Vålerturen så dro vi hver vår vei.

 

Vil kalle det en suksess, på tross at jeg synes oppmøtet kunne vært bedre av folk i Vestfold : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil kalle det en suksess, på tross at jeg synes oppmøtet kunne vært bedre av folk i Vestfold : rolleyes

 

Dere har nå i det minste en fast ordning og folk som kommer, selv om det ikke er mange...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fliiinke gutter og jenter!! :D

Vi er ikke akkurat i nabolaget og hadde vel greit dratt 'longest distance' på det pizzatreffet, men veldig bra å se at det var greit oppmøte og ikke minst topp referat! ;)

 

PerL: Ja, du sier noe, vi har i flere år (jeg har faktisk vært med i over 11 år nå..) forsøkt mange forskjellige ting i lokallaget, men et månedlig pizzatreff har igrunn funka bra de årene vi har kjørt det fast. Det er ikke spiseplikt, og folk må komme og gå som de vil, men vi har i hvertfall en kjerne som stort sett dukker opp. De fleste har faktisk også vært/blitt gode venner, og DET er ikke dårlig! Jeg føler at vi tar imot nye 'besøkende' så godt som mulig, og selvfølgelig er det endel vi bare ser én gang, men stadig ser vi mer eller mindre kjente fjes igjen.

I år prøver vi oss med storsatsing, og har igrunn mer å gjøre enn vi har både resurser, mot og mannskap til, men jeg føler at med over 200 medlemmer i lokallaget, bør og SKAL vi yte litt ekstra som tillitsvalgte. Håper så mange som mulig tar en tur en eller annen gang, så kan de i hvertfall se om lokallagsaktiviterer er noe for dem, og ikke bare la klubben være en rabattavtale og inngangsport til forumet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det virkelig så mange Kristian'er i Vestfold????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.