#1 Skrevet Juni 1, 2011 Hei. Har fått meg noen grøftelys til passaten. Men jeg har ikke lysbryter for dette. Og tenker da å bruke funksjonen for tåkelys bak til dette. Regner med ledningene til grøftelys ligger klart, at jeg kan bytte om på ledningene foran lysbryteren. Noen som har gjort dette å vet hvilke kabler det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2011 fikk tak i lysbryteren fra min gamle vento.. men noen som vet hvordan jeg demonterer den for å ta ut innmat? så jeg kan ta den i ramma til passat. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2011 Hvorfor gjøre det så himla vanskelig, ny bryter med tåkelys funksjon koster ikke allverden hos Møller. Hvis du gjør slik du har tenkt vil du få feil på EU kontroll pga tåkebakls som ikke virker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2011 Viss du leser innlegget mitt over så står det at jeg har fått tak i en bryter. men den har feil ramme så innmaten må ut å inn i den ramma jeg har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...