#1 Skrevet Juni 1, 2011 Hallo, noen som har litt tid til å kjøre en diagnose på Passaten min, da jeg har fått noe ABS-problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2011 (endret) Sjefen har en Audi A6 med automat 1.8 gått 145'. Lurer på om girkassen begynner å krangle. Kan man finne ut noe via vagcom? Veldig usikker på omerådet. Er det isåfall noen som kunne tatt en tur til Statoil på smestad for å ta en sjekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2011 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2011 ingen? Har Vagcom og kan hjelpe deg. Men har vel ikke så mye peiling annet enn å få ut feilkoder og slette disse. Bor på Skedsmokorset så ikke så langt unna. Mvh Ken Tlf 48216390 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2011 Har Vagcom og kan hjelpe deg. Men har vel ikke så mye peiling annet enn å få ut feilkoder og slette disse. Bor på Skedsmokorset så ikke så langt unna. Mvh Ken Tlf 48216390 men det holder det, jeg kontakter deg i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2011 da har jeg takket være Ken fått lest ut av feilmeldigene Takker for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...