#1 Skrevet Juni 1, 2011 Hei Har noen som er interessert i mine 19" RS6 II felger.. Det er snakk om originale felger, brukt siden april 2009, lakkert sort blankt. Aldri vasket med noe syrebasert stoff, ingen skader.. Jeg har ikke peiling hva noe sånt er verdt. Finner ingen originale RS6 II til salgs på nettet. Noen som kan komme med en anbefaling, hva som er fornuftig å selge de for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2011 Ca 1500 kroner, henter de neste uke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2011 Ca 1500 kroner, henter de neste uke jeg Du får ikke lov å kjøpe de. 19" på A6 er FEIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2011 Løse felger? Mellom 6-8k om de er hundre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2011 Løse felger? Mellom 6-8k om de er hundre. Kan selges med slicks bridgestone potenza Han som er interessert ringte til Møller for å sjekke pris på nye RS6 II.. 24400kr!! Prøver meg på 7000kr jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2011 Jeg solgte mine originale TT (7-arms turbindesign) felger inkl. nesten helt nye Pirelli for 9.000,-. Felgene var 9x18 med noen sår her og der, dekkene var 245/40-18. Tror det kostet rundt 29.000,- bare å oppgradere til de felgene på TT. Men de var altså eldre og ikke strøkne, men inkl. gode og nesten nye dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2011 Du får ikke lov å kjøpe de. 19" på A6 er FEIL Har 18" idag da Edit: etter min mening så blir det ikke mye mer rett enn OEM 19" speedline... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...