Castrol Edge vs Castrol TWS?

Anbefalte innlegg

Før så har jeg brukt Castrol TWS 10-60 motorsport på litt modifisert femmer. Men denne finner jeg ikke i noen butikk lengre.

Nå hadde de Castrol Edge 10-60 sport, som jeg lurer på om er samme oljen. Men så leste jeg noe sted her på forumet at sport oljen ikke var like bra som den som det ikke står sport på?

Er disse to den samme oljen, eller er det forskjell på de? tenker på om de kan blandes?

IMAG0704.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det litt info ja. Men da burde jeg vel egentlig ha kjøpt vanlig Edge i følge de opplysningene?

Kjipt at jeg skal bytte olje i morgen, og butikkene er stengt frem til fredag :o Og vi kjører til Våler fredag formiddag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper deg ikke nå, men gsbildeler har tws oljen i nettbutikken.

Jeg bestilte en gang tws fra mapodo.de. De var greie å handle med og du får igjen den tyske momsen. De har av og til tilbud på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein del Castrol TSW stående på ein hylle om det skulle vere intressant. Men det hjelper nok heller ikkje i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med en kompis som kjører edge sport oljen på en "grei" femmer. Og han har ikke hadd noe problemer med det, så kommer til og bruke den i denne omgang :)

Men ellers takk for tips og tilbud.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.