#1 Skrevet Juni 1, 2011 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2011 Tenker litt høyt jeg også (slik som Mats Kristian): Er disse 200 mm? I så fall kan du komme unna med bare å bytte selve trommelen, dersom det er Passaten du skal ha de på. I alle fall kan du prøve en slik trommel på Passaten. Kan ikke fatte og begripe annet enn at du fortsatt skal kunne bruke akseltappen du har og bare bytte bakplata+innmat og selve trommelen. Dette er som sagt bare tenking og synsing og må eventuelt bekreftes med praktis utprøving;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2011 Skal ha det på Golfen Det burde da være mulig! Tipper jeg stikker en tur til Eriks Bildemontering til uka og tester ut litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2011 skal du bygge om fra tromler til skiver? ifso, så er akseltappen forskjellig, mtp innfestinga til caliper men fysisk så passer de omhverandre fra passat til golf etc golfen har vel 180mm tromler. mens passaten har 200mm. akseltapp er lik. dog bakblekket er forskjellig igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2011 skal du bygge om fra tromler til skiver? ifso, så er akseltappen forskjellig, mtp innfestinga til caliper men fysisk så passer de omhverandre fra passat til golf etc golfen har vel 180mm tromler. mens passaten har 200mm. akseltapp er lik. dog bakblekket er forskjellig igjen Jeg skal bare bytte mine 4x100 tromler til 4x108 tromler. Samme foran, men med nav og skiver Og det er til Golf 2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2011 ah, du snakker om audi du ja nei da aner jeg ikke husk at passat og har B4/b4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2011 Audi var det jeg mente ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2011 AKseltappen mener jeg er lik på Audi B3/B4 og VW B3/B4/Golf 2, så trommelen skal passe over uten større problemer, bare du passer på at bakplata er av tilsvarende størrelse. Det samme gjelder for skive bak. Hjullageret er det samme. Foran, derimot, har jeg ikke noe godt svar til deg, jeg vet ikke om noe 4x108 nav som passer på GOlf 2. Må vel gå for adapter eller custom her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2011 Jeg får bare sjekke da... som sagt så drar jeg på høggern' til uka og da skal jeg få sammenlignet navene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2011 Ingen andre som vet? Hater å bumpe masse men det haster litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...