#1 Skrevet Mars 19, 2005 Har en 88 passat 1.8 (insprut), når den står på tomgang så ligger den runt 8-900 går ut fra dette er nokså normalt, men om jeg trykker på gassen og ruser den opp til 2-3K og slipper gassen faller turtallet langt under normal tomgang, virker som den klarer å "ta den igjen" like før den ville stoppet. Er dette luftmengdemåler feil eller noe annet? (om annet, hvordan merker man luftmengdemåler feil?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2005 hadde akkurat samme problemet her endag jeg skulle rygge golfen på plass i innkjørselen, da hadde rett og slett luftfilteret løsnet litt fra røret slik at luftmengdemåleren lå løst sammen med filteret..strammet det med en slangeklemme og alt var i orden..KAN vere at der er glipe bak luftmengdemåleren, at den får inn "falsk" luft... maybe..prøv deg frem..bare et tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 Har akkuratt samme problemet på min bil oxo den detter på turtall men tar seg inn igjen etter litt jokking.. har akkuratt bytta LMM men dette hjalp jo seff ikke en dritt å det var jo bra så lenge LMM er så billig. men min var jo defekt da. den jokker ikke slik når jeg drar på lenger.. kan være tomgangsregulatoren som kødder. fikk feilkode på denne oxo ved diagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2008 a ja jeg vet dette innlegget er evig gammelt.. måtte bare ha noe å skrive om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 Kan være gass spjeldet som gjør det. Rykker det når dere kjører på et vist turtall også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 det rykker ikke.. det rister.. har laget en egen trå til det orker ikke skrive alt igjen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112179&highlight=ugjevn har altså ingen peiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...