#1 Skrevet Mars 19, 2005 Som tittelen sier er jeg ute etter noen tåke/blinklys som kan erstatte mine kjedelige kvite...RS2 lyktene er uaktuelle, pga jeg ikke skal skifte fanger..finnes det noe klarglass lykter??..eller eventuelle andre varianter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2005 Jeg tror ikke det finnes noen alternativer. Ikke som jeg kan huske akkurat nå i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2005 synes de lyktene jeg har ser så matte ut nå etter jeg skifta til nye RS2 linselykter...det må da vel finnes noen andre lykter og!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2005 Det fins en erstatning for tåkelysene, et luft inntak.... går ann å montere linse lys i dem.... Fant ikke bilde av dem i farta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2005 hvem selger dette luftinntaket da?? har du noen bilder forresten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2005 Det fins en erstatning for tåkelysene, et luft inntak.... går ann å montere linse lys i dem....Fant ikke bilde av dem i farta.. passer vel bare på rs2 fangeren disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2005 det fins minst to forskjelige til RS2.... Er helt sikker på at jeg har sett til S2 også, mulig det kan ha vært custom made...skal prøve å finne bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2005 Jeg har sett de til RS2, de bruker Golf 3 tåkelyset. Finnes selvfølgelig også til Porsche, da RS2 bruker Porsche lamper i fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2005 Jeg har slike på min, det er en orginal Porche del...der sitter det et parlys.. Jeg har dreid nye fester i alu og monter hella linser med xenon i dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2005 Jeg har slike på min, det er en orginal Porche del...der sitter det et parlys.. Lagar ikkje Strosek også slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2005 mh! stønn! rå cab!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2005 Må nok custom-lage noen skal de passe i org fanger. Hvorfor ikke kjøpe Fransk glass til de orginale da ?? En kompis hadde det på sin 90 quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2005 Hva vil fransk glass si da? Blankt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2005 Fransk glass vil nok si gult. Frem til 1993 eller 1994 var gule hovedlys og tåkelys påbudt i Frankrike, hvite hovedlys var forbudt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2005 Det er ikke fint! Så en med gule tåkelysglass her om dagen. Så yalla ut!¨ Du har en del peiling du Per! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 23, 2005 Det er ikke fint! Så en med gule tåkelysglass her om dagen. Så yalla ut!¨ Så du sier at min bil er "yalla"? Du har en del peiling du Per! Jeg har plukket opp litt av hvert her og der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 23, 2005 hmm. næh. kan være på grunn av at blinklysene i samme rekke var sota. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 25, 2005 Fransk glass vil nok si gult. Frem til 1993 eller 1994 var gule hovedlys og tåkelys påbudt i Frankrike, hvite hovedlys var forbudt. Noe historie rundt denne regelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 25, 2005 Kan sikkert grave opp noe om hvorfor franskmenna måtte ha gule lys, men jeg gidder ikke å gjøre det nå. Du får google litt og se hva du finner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...