#1 Skrevet Juni 2, 2011 hei. noen som har en luftfilter boks liggende eller som vet hvor jeg kan få kjøpt det? bilen er en 2003 3bg 2.0 Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2011 Har fra 1999 3b 2.8 om den passer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2011 hmm. det aner jeg faktisk ikke. kanskje noen som vet om det passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2011 Kan du sjekke hvilket dele nr det er på den du har nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2011 har ikke den gamle boksen. den var sprekt så satte på åpent luftfiler når jeg kjøpte den. men det er 2 år siden å nå vil jeg ha ting originalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2012 drar opp denne igjen jeg noen som har en liggende nå ?? hadde vert super fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg har til 1,9tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg har til 1,9tdi passer det overens da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2012 Har fremdeles den fra 2.8 liggende, husker ikke om du fant ut om den passet eller ikke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...