#1 Skrevet Juni 2, 2011 Bare å legge ut bilder folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2011 Legger ut et utvalg av bildene jeg tok i dag . Beklager kvaliteten på bildene (spesielt fra parkeringshuset), da jeg ikke tok med speilrefleks pga regn . Ellers klarte jeg aldri å ta et bilde av Trond Skage sin flotte A3 cab - beklager det . Håper noen som har bilde av den legger det ut Here we go: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2011 Flere bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2011 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2011 Noen som har informasjon eller bilder av den blå gammle bilen med lyse brunt tak og kiste bak? Bilde nr:7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2011 variert !! mye pent så det ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2011 Noen som har informasjon eller bilder av den blå gammle bilen med lyse brunt tak og kiste bak? Bilde nr:7 ikje skyt meg hvis det er feil men er det kansje en Desoto 1930? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...