Lys i dører og kupé, borte..

Anbefalte innlegg

Heihå

 

Nå har det seg sånn at jeg skulle bytte pærene i dørene, lyset som peker mot bakken på en måte.. Bytta på høyre side, det lyste i ett halvt sekund sikkert og plutselig blei det mørkt.. Og alle lys i kupeen også! Ikke instrumentene og klima anlegget og slikt, men taklyset bak og foran, og lyset i døra. Helt mørkt..

 

Noen forslag til hva det skulle være for no?

 

Sjekka litt i boka for sikringer, men den sikringa som stod for lys, stod også for noe anna, som jeg ikke husker ifarta, og det fungerte.. Så tror vel ikke sikringa er ryki heller?

Kunne jo såklart sjekka men.

 

Mvh,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på passatn min va det og helt mørkt i de her lysan.det va fukt i den svarte mystiske boksen med mye fin elektronikk i som dem har klart å plassere nede på gulvet rett forran sjoførsete.: bh :.tok opp det her å tørka godt med ei vifte,å vips.lys igjen .:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, takk for svar!

Men huff, flaut som det var... Så var feilen kun sikringa.. Den var ryki.. Hehe,

menmen,

da er det hvertfall løst! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.