#1 Skrevet Juni 2, 2011 Hei Har en urquattro uten reimdeksel. Nå har jeg fått kjøpt meg ett reimdeksel til bilen, men ser egentlig ut som at det ikke er noe og feste i der, har noen ett bilde eller noe sånn at jeg skal forstå det bedre? mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2011 http://www.vwaudi.as/bilder2/ images/redigert%20motor.jpg Er det ikke et klips på hver side? Mulig klipsene ikke følger med når du kjøper nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2011 er ikke 3b deksel det du linker til Steinar, er AAN eller ABY På 3 b, fester du det i pinne skruer som står på et tynnplatedeksel i stål som står på innsiden av regreima, stikker to m6 pinneskruer ut mener jeg å huske. om du har justerbart reg reim drev, er de ofte breier en org og dekset kan for at i øvre drevet, bare ville nevne det så du slipper "dobbelt arbeid" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2011 er ikke 3b deksel det du linker til Steinar, er AAN eller ABY Ja, det har du rett i Ser nå at nedre remhjul har bredt spor til multirem. Jeg lot meg desverre lure av at bildet ble søkt frem i google som "3b" og at den har toppdeksel fra 7a eller 3B. Så nå skal jeg ikke gå over bekken etter vann: Her er etka bilde av 3B til venstre hvor man ser pinneskruene som Helge beskriver: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=127040 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2011 Takk skal dere ha. Nå kommer det store 1000kroners spørsmålet, for og montere det dekslet da den stålplata bak der ikke er festet. Har jeg da ett problem hvis jeg skal få montert dette og motoren står i bilen? Må nevne at jeg har verdens trangeste bil, altså urquattroen. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...