#1 Skrevet Juni 2, 2011 hei.. Jeg har nylig kjøpt en passat 3c. 2006 modell uten multifunksjonsratt.. Om jeg kjøper et slikt, ligger det da klart i rattstammen slik at det blir plug and play? Tenker da på å kjøpe et brukt fra ca samme årsmodell og ikke den nye typen ratt. Noen som vet? mvh Arild 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2011 Passat med multifunksjonsratt har vel også annet type dispay tror jeg De uten har 50% av displayet med tekst or resten med faste symboer, mens multifunksjon har hele displayet tilgjengelig for tekst. Vet ikke om du MÅ bytte display også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2011 hei.. Jeg har nylig kjøpt en passat 3c. 2006 modell uten multifunksjonsratt.. Om jeg kjøper et slikt, ligger det da klart i rattstammen slik at det blir plug and play? Tenker da på å kjøpe et brukt fra ca samme årsmodell og ikke den nye typen ratt. Noen som vet? mvh Arild nei, du må også ha rattelektronikken som sitter i rattstammen. dette koster pluss minus 2000 kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2011 oki! Takk for svar.. Er litt mye arbeid for å få det til da til at jeg tror jeg orker.. er vel masete å skifte FIS displayet og å legge inn ny elektronikk i stammen høres nesten litt for mye til at jeg tør begi meg ut på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...