skifte til multifunksjonsratt på passat 3c

Anbefalte innlegg

hei..

Jeg har nylig kjøpt en passat 3c. 2006 modell uten multifunksjonsratt..

Om jeg kjøper et slikt, ligger det da klart i rattstammen slik at det blir plug and play? Tenker da på å kjøpe et brukt fra ca samme årsmodell og ikke den nye typen ratt.

Noen som vet?

mvh

Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat med multifunksjonsratt har vel også annet type dispay tror jeg De uten har 50% av displayet med tekst or resten med faste symboer, mens multifunksjon har hele displayet tilgjengelig for tekst.

Vet ikke om du MÅ bytte display også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei..

Jeg har nylig kjøpt en passat 3c. 2006 modell uten multifunksjonsratt..

Om jeg kjøper et slikt, ligger det da klart i rattstammen slik at det blir plug and play? Tenker da på å kjøpe et brukt fra ca samme årsmodell og ikke den nye typen ratt.

Noen som vet?

mvh

Arild

nei, du må også ha rattelektronikken som sitter i rattstammen. dette koster pluss minus 2000 kroner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki! Takk for svar..

Er litt mye arbeid for å få det til da til at jeg tror jeg orker.. er vel masete å skifte FIS displayet og å legge inn ny elektronikk i stammen høres nesten litt for mye til at jeg tør begi meg ut på det :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.