#1 Skrevet Juni 2, 2011 Har en 2007 Passat 1.9TDi som jeg synes er litt vel myk i fjærene i forhold til andre biler jeg har kjørt. Har for tiden en A3 1.9Tdi 2008 som leiebil og merker at denne er satt opp med hardere fjærer/dempere enn på min Passat. Er det mulig å bytte fjærer/dempere så den blir hardere/tight enn standard uten å gå for metoden med senkesett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2011 Har en 2007 Passat 1.9TDi som jeg synes er litt vel myk i fjærene i forhold til andre biler jeg har kjørt. Har for tiden en A3 1.9Tdi 2008 som leiebil og merker at denne er satt opp med hardere fjærer/dempere enn på min Passat. Er det mulig å bytte fjærer/dempere så den blir hardere/tight enn standard uten å gå for metoden med senkesett ? visst du setter på et sportsunderstell fjærer så vil disse senke ca 1 cm og vil bli endel stivere. det kan også være at dempere og fjærer er slitt og trengs å byttes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...