#1 Skrevet Juni 3, 2011 Jeg har fundert på å kjøpe en s3 motor i tyskland. Men den er jo tverstilt. Noen som har erfaring med s3 motorer? Manifolden må jo byttes vet jeg. Eller går det ann å bare flytte over diverse ting fra s3 motoren og over til min 1.8TQ AEB motor? Turboen osv. Motoren må overhales innen 1/2 år shø. Å når jeg da først skal gjøre det vil jeg modifisere litt når den først er åpen. Men har ikke allverden av penger, så prøver å finne den rimeligste måten for å få rundt 250-300 hester. Motor i tyskland koster rundt 1500-2000 euro. Christian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2011 Hvorfor skal du kjøpe en S3 motor? Du har jo en AEB motor som fungerer? Kjøp en annen turbo, dyser, miks deg eksos og en cooler og vips har du 250-300 hester. Penger kommer det til å koste uansett, men det koster ikke mindre med en s3 motor. Og mye mer arbeid. Uten at jeg har prøvd så er jeg relativt sikker på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2011 Hvorfor skal du kjøpe en S3 motor? Du har jo en AEB motor som fungerer? Kjøp en annen turbo, dyser, miks deg eksos og en cooler og vips har du 250-300 hester. Penger kommer det til å koste uansett, men det koster ikke mindre med en s3 motor. Og mye mer arbeid. Uten at jeg har prøvd så er jeg relativt sikker på det. Vet jeg har motor som fungerer osv, prøvde bare se en annen metode som ikke er så mye brukt og forhåpentligvis billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2011 Metoder som er lite brukt = dyrt. Er en grunn til at de er lite brukt Velfungerende metoder som ofte er brukt = billigere. Gjør det Bjørnar sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2011 Metoder som er lite brukt = dyrt. Er en grunn til at de er lite bruktVelfungerende metoder som ofte er brukt = billigere. Gjør det Bjørnar sier Godt poeng, makes sense ^^ Da går jeg for den kjente metoden=) Turbo, dyser, chip, effektanlegg, bensinpumpe. Værtfall det jeg kom på i farta. Eller så er det jo en genial post om det på forumet vet jeg. Takk for svar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...